Tuesday 20 March 2018

Yes!!!!!

Yes, het is me gelukt!!!!
Wat??

Nou dat je vanaf nu via mijn blog rechtstreeks kunt bestellen bij Stampin' Up!
Je krijgt dan je bestelling gewoon bij je thuis bezorgd!
Ideaal toch??

Klik op de link: Webwinkel Stampin' Up! in de rechterkolom van mijn blog.
En bestel maar!!! (nu nog tot eind maart bij elke 60 euro een gratis Sale-a-Bration product!!)

Je kunt natuurlijk ook nog gewoon via mij bestellen, dan ontvang ik je bestelling graag door via mail (missStampaholic@gmail.com, of via de whatsapp). Zodra ik de betaling heb ontvangen zal ik je bestelling dan verwerken.

Gek he...heb ik nu dat liedje van Rowen Heze in mijn hoofd....bestel maar...bestel maar....bestel maar...gek, geen idee hoe ik daar aan kom.....😂

Fijne avond nog!

MissStampaholic

No comments:

Post a Comment