Tuesday 28 March 2017

Letters en labels

28 maart 2017

Afgelopen week was mijn enige nichtje jarig. En dat werd natuurlijk gevierd...de cadeauwensen....van die knutselspullen net als tante Suus....nou daar wist ik wel raad mee. Gelijk een leuke stempelset voor haar besteld.... Ik koos voor de Cake Crazy stempelset. Een stempelset waar een jonge dame wel wat mee kan lijkt me zo. 

Om de knutselarij wat verder te stimuleren pakte ik ook nog wat kleine cadeautjes in....en toen "moest" het natuurlijk ook nog "even" leuk worden versierd

....en dat valt soms niet mee...

als je bent vergeten dat de klok een uur vooruit is geschoven....

en je twee dartelende jongetjes naast je hebt staan die ook willen knutselen en mee helpen...

dan ga je voor eenvoudig maar wel met aandacht....want laten het nu net genoeg cadeautjes zijn voor haar naam en de nieuwe leeftijd (soms heb je ook gewoon een beetje mazzel nodig op zondagochtend 7 uur :-) )




Fijne avond!

MissStampaholic

PS de gebruikte materialen van Stampin' Up! zijn:
- Whisper White papier
- Scalloped tag topper punch
- Letters for You stempelset
- Love & Affection stempelset
- Inkt Sweet Sugarplum
- Inkt Flirty Flamingo

No comments:

Post a Comment