Tuesday 21 March 2017

Pfffff

Zo veel te doen......
21 maart 2017

Alle begin is moeilijk zeggen ze....pfff dat kun je wel zeggen....zo ook het posten van je eerste blog. Nou ja....dit stukje typen valt nog wel mee (althans dat denk ik nu na 2 regels). 

Ik ben dus 2, of zijn het er inmiddels al weer 3 (?), weken geleden demonstratrice geworden. Ontzettend gave producten van Stampin' Up proberen te verkopen en ondertussen ook nog zelf wat leuke dingen kunnen maken, want dat is eigenlijk de hoofdzaak. En dan begin je en denk je, dat doe ik wel even.....(alhoewel Margriet, de demonstratrice waar ik bij in ben gestapt nog zei: "probeer niet alles tegelijk te doen, er komt heel veel op je af".....)

Nou niet dus....dan ineens heb je een to do lijst waar je U tegen zegt....naam bedenken, domeinnaam claimen (want ja er zal maar eens iemand anders mee aan de haal gaan). Dan de twijfel over het wel of niet al bouwen van een website, en hoe doe je dat eigenlijk?Dus dan toch maar beginnen met facebook, en hoe werkt dat dan weer...dat valt gelukkig wel mee. Ondertussen vind je ook ergens op het wereldwijde web dat je je domeinnaam kunt doorlinken, piece of cake zou je denken met de aanwijzingen. Nou niet dus...kleine stagnatie in het proces. Iemand nog tips?

En ondertussen "vergeet" je bijna te zelf even lekker aan de gang te gaan met al die fijne producten.  Nou daar hebben we dan maar even tijd voor gemaakt, ook omdat ik een leuk geboortekaartje met beren kreeg. Daar moest natuurlijk een kaartje naar toe om te feliciteren....


Ik vind het hem wel geslaagd. Ik hoop de ontvangers ook. Op naar de volgende punten op mijn to do lijst....en zoals jullie wellicht begrijpen is mijn blog nog lang niet klaar, maar ik vond het toch goed om hem het wereldwijde web op te laten gaan. Anders kom je nergens! Kom dus nog eens terug om te kijken naar mijn voortgang ;-)

Voor nu een hele fijne dag toegewenst!

Groetjes
Susanne
Miss Stampaholic

PS de materiaallijst van de kaart:
- Dapper denim papier
- Dapper denim DSP 
- Whisper white papier
- Playful pals stempelset (zo leuk!)
- Chocolat Chip inkt
- tekst van de Any Occasion stempelset van de Sale-a-Bration (Bestel voor 31 maart voor 60 euro of meer aan Stampin' Up producten en ontvang deze stempelset (of een andere) gratis erbij)

1 comment:

  1. Het begin is gemaakt en ziet er al goed uit. Alles op zijn tijd en lekker blijven genieten. Keulen en Aken zijn ook niet op één dag gebouwd hè. ��

    ReplyDelete