Thursday 22 June 2017

A little gift

Inmiddels ben ik 3 geweldig leuke workshop avonden verder.
Ontzettend leuk om te organiseren en te begeleiden (en tegelijkertijd ook best wel spannend)

Voor een van de avonden maakte ik voor de deelnemers een klein cadeautje. En in het kader van beter goed gejat dan slecht verzonnen, gebruikte ik het ontwerp van Pootles (ere wie eer toekomt).

Het doosje is gemaakt met de envelope punch board. Zo zie je maar dat je daar veel meer mee kan doen dan alleen envelopjes maken. Met dit envelope punch board is mijn hobby ooit begonnen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee....


Aan de voorkant van het doosje zit nog een kaartje, daar kun je om het cadeautje nog persoonlijker te maken nog een eigen tekst schrijven.

Wil jij ook een workshop volgen. Dat kan! Neem contact met mij op over de mogelijkheden.

Fijne avond nog!

No comments:

Post a Comment