Sunday 2 July 2017

Dino's

Onze oudste zoon is recent 5 jaar geworden! En dat moest gevierd worden, thuis en op school!

Als traktatie hebben we samen besloten om cakejes te bakken. Op internet vond ik mooie papieren cakevormpjes voorzien van dino's. Om het af te maken heb ik samen met Samuel dino prikkers gemaakt. 

Samuel had precies in zijn hoofd wat hij wilde. Voor de jongens moesten het dino's met skeletons worden en voor de meisjes vooral roze dino's want anders werd het te eng voor ze. (uhum...hier moet ik opvoed technisch nog wat mee gaan doen geloof ik....).




Mama verzon er nog een vulkaan bij met lava, de dino's voorzien van lijm en op de vulkaan geplakt. Nu nog in het cake steken en we zijn er.



Ik denk dat we een geslaagde traktatie hebben. Wat vinden jullie?

No comments:

Post a Comment