Wednesday 3 January 2018

Australie

Nou zijn alle feestdagen wel voorbij en zou je denken dat ik wel meer zou posten maar helaas....de feestdagen waren een beetje druk, maar ik heb ook heel bewust tijd doorgebracht met mijn jongens en ben niet achter mijn computer weggedoken, laat staan dat ik op zolder heb zitten fröbelen.

Maar goed, voordat alle feestdagen begonnen, heb ik wel nog een pakketje naar Australie gestuurd. Daar wonen hele goede vrienden van ons. En wij dachten dat het wel leuk was om wat Nederlands spul op te sturen naar ze. Zo gezegd zo gedaan....typisch Nederlands Sinterklaas snoepgoed gehaald en dat voorzien van een kerstverpakking, uiteraard van Stampin' Up!.

Het pakket is goed in de smaak gevallen in Australie. Het zag er zo uit:


Wat vinden jullie ervan? Ik hoor graag jullie commentaar :-)

Groetjes MissStampaholic

No comments:

Post a Comment