Wednesday 17 January 2018

Verliefd...verloofd....getrouwd....


Kort geleden waren we uitgenodigd voor een Engelse bruiloft. Het cadeautje voor het bruidspaar hadden we al via de “weddinglist” besteld. Maar om toch niet helemaal met lege handen aan te komen maakte ik een kaartje. Ook wel handig, konden we daar ook mooi onze gelukswensen voor het nieuwe paar opzetten….(waar die kaartjes toch al niet handig voor zijn..)

Ik gebruikte de stempelset “woodwords”. Deze heeft ondere andere een hartstempel die niet helemaal een egaal vlak stempelt, dat geeft een extra effectje. En met de bijpassende ‘wood crate’ framelits stanste ik dus 2 hartjes uit en plakte ik op de whisper white kaartbasis. Er om heen stempelde ik grote en kleinere hartjes. Deze kwamen uit de stempelset “tabs for everything”. De tekst voor op de kaart en de envelop haalde ik uit een Sale-A-Bration set (die nu helaas niet meer te krijgen is). Nou zie hier de uiteindelijke creatie….

   







Ik vind hem wel geslaagd…wat vind jij?

No comments:

Post a Comment